sobota 25. augusta 2012

Wanna be ??...

















___________________________AFFS________________________________


takže za 1.: veľmi by som chcela mať niaké AFFky :(

za 2.: keďže má Affky každý ja budem mať: Heels a High Heels (blog o topánkach...-občas)

za 3.: tento Wanna be PNG je z blogu: http://gra-phix.blog.cz/ ;) ja grafiku robiť neviem :((

za 4.: High Heels: sú niečo
ako familz sites ;) vlastne
to isté, ale v reči môjho
blogu :D

___________________RULES_______________________
1) Budeš chodiť na blog aspoň 2-3x do týždňa; keď viac, tak ti nebránim :)
2) Napíšeš pri každej návšteve koment, ale k téme ;)
3) Pridáš si ma do zoznamu Affiek
4) Nebudeš mi tu písať hocaké vulgarizmy, atď.






Chceš byť moja Affilate (Heel)? Ak áno tak neváhaj, a zapíš sa do komentárov:


• Prezívku
• Blog
• Ako často obiehaš?
• Súhlasíš s pravidlami?
• Chceš sa po čase dostať aj do skupinky High Heels ??? (Family site)

 

Vaša Milovaná a Úžasná Kate :-*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára